"Te küsite liiga palju küsimusi," pahandas Contimeri juhatuse liige Silver Aiaste katkenud kohtuteemaliste küsimuste peale.
Peale imestamist, kust tean, et üleeile Kentmanni kohtumajas oli istung ja see ka veel edasi lükkus, tõmbas Aiaste hinge
ja lisas: "Edasilükkumise põhjus oli lihtsalt üks paber, mis oli Eesti Raudteel jäänud saamata ja tõlkimata."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täpsustavale küsimusele, mis paber see oli ja mis keelest mis keelde oli seda vaja tõlkida, teatas ta, et siin ei saa midagi kommenteerida.
Peale viivu mõtlemist lisas Aiaste, et, jah, istung lükkus edasi detsembrisse. "Ma arvan, et sel teemal pole mõtet kirjutada - see on kahe äriühingu vaheline vaidlus," osutas ta soovile teemat mitte torkida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
17 reisijateveo platvormi ümberehituseks korraldatud Eesti Raudtee hankele laekus kaks pakkumist hinnavahemikus 26,3 kuni 27,2 miljonit krooni, mis on esialgu ennustatust odavam.
OÜ Contimeri võlanõude teemaline tänane kohtuistung AS Eesti Raudtee vastu lükkus edasi 14. detsembrisse, teatas Harju Maakohtu kohtuniku Viivi Villemsoni kohtusekretär Marge Goldberg.
"Contimer saatis elektrooniliselt oma seisukohti kohtule ja ilmselt unustas meile ka saata," selgitas Eesti Raudtee jurist Tuuli Miser üleeile katkenud kohtuvaidlust Contimeriga.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.