17 reisijateveo platvormi ümberehituseks korraldatud Eesti Raudtee hankele laekus kaks pakkumist hinnavahemikus 26,3 kuni 27,2 miljonit krooni, mis on esialgu ennustatust odavam.
Euroopa Liidu kaasfinantseerimisel ellu viidava projekti maksumus on hanke tulemusel ligi neli miljonit krooni soodsam esialgselt planeeritust, teatas Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.
Esimese etapina ehitatakse ümber Lagedi, Paldiski ja Riisipere suunal asuvad 17 reisiveoplatvormi. Tööde teostaja leidmiseks korraldatud hankel võtsid pakkumise dokumendid välja 21 ettevõtet, pakkumise esitas neist kaks. Perroonide ümberehitamise esimene etapp on kavas lõpetada selle aasta lõpuks.
Projektidega "Reisijate turvalisuse tagamine reisirongide piirkonnas" ja "Reisiplatvormide üleviimine eurokõrgusele" rekonstrueeritakse kõik platvormid elektrirongide peatuskohtades ja Tallinn-Tartu raudteeliinile jäävad platvormid. Ümberehituste käigus ehitatakse ooteplatvormid madalamaks, et nad vastaksid eurostandardile. Mõlemi projekti raames ehitatakse umber kokku ligi 90 reisijatevoe platvormi.
Ümberehitustöid rahastatakse Euroopa Regionaalfondist ja Ühtekuuluvusfondist. Kogu projekt peaks praeguste kavade kohaselt valmima 2010. aasta lõpuks. Platvormide renoveerimine on seotud uute ja kaasaegsete reisirongide ostuga, mida samuti soetatakse Ühtekuuluvusfondi toel.
Seotud lood
"Te küsite liiga palju küsimusi," pahandas Contimeri juhatuse liige Silver Aiaste katkenud kohtuteemaliste küsimuste peale.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.