"Contimer saatis elektrooniliselt oma seisukohti kohtule ja ilmselt unustas meile ka saata," selgitas Eesti Raudtee jurist Tuuli Miser üleeile katkenud kohtuvaidlust Contimeriga.
Nii lükkuski kohtukäik Eesti Raudteele tundmata kirjade tõttu detsembrisse ja vaidlus lõpuni ei läinud.
Miseri seletusel sai tüli alguse 2007. aasta lõpust. Siis läksid Maardust teele plommitud vagunid kakaoubadega, sihtkohaks Ukraina. Need jõudsid üle piiri Lätisse, kuid Daugavpilsis avastati, et plommid olid lahti. Siis ilmselt ka kaup läinud. Sama asi kordu ka veebruaris 2008. Kogus kokku oli jämedalt umbes 65 tonni.
"Sisuliselt on see vaidlus Contimeri ja Läti raudtee vahel ja Eesti Raudtee vaatab vaid kõrvalt," nentis Miser.
Siiski ta tõdes, et kui kohtulahendina peabki Eesti Raudtee maksma Contimerile kahjutasu, siis nõuab esimene selle omakorda sisse lätlastelt. Viimased seni ei taha sjast kuuldagi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Te küsite liiga palju küsimusi," pahandas Contimeri juhatuse liige Silver Aiaste katkenud kohtuteemaliste küsimuste peale.
OÜ Contimeri võlanõude teemaline tänane kohtuistung AS Eesti Raudtee vastu lükkus edasi 14. detsembrisse, teatas Harju Maakohtu kohtuniku Viivi Villemsoni kohtusekretär Marge Goldberg.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.