Põhjuseks on põrandakatted, kuhu gaasipedaal kipub takerduma. Väidetavalt on sellega seoses hukkunud juba 5 inimest, teatab taloussanomat.fi.
Tagasikutsutud autode arv on Toyota ajaloos suurim. Tagasikutsutute hulgas on palju ka ameeriklaste seas muidu populaarseid hübriidmasinaid ehk Toyota Priuseid. Jaapanlaste autonduse lipulaevale on see tõsiasi kõva löök USA-s, kus muidu käsitati Toyotat juba kui usaldusväärsuse võrdkuju ning General Motors kaotas Aasia tootjale järjest turgu.
Ühendriikide valitsuse andmeil on need põrandakatted põhjustanud juba 17 avariid ja 5 surma. Samas neid "tapjakatteid" Euroopa Toyotadel ei kasutata.
Jaapani autotootjale on see uudis halval ajal, kuna nüüd ju püütakse saada oma autode müüki kriisiaegsest surnud seisust üle.
Toyota enda hinnangul on veel vara tõtata üldistusi tegema. Pealegi pole põrandakatete vahetus kallis, kuid siiski on sootuks kulukam löök firma mainele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nagu mõne aja eest Toyotades, on nüüd põhjanaabrid tuvastamas, kas ka Renault Megane´is käkerdub põrandamatt gaasipedaali ümber ja hoiab pedaali kinni, edastab Taloussanomat.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.