• 15.10.09, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tapjamatt ka Renault´s?

Nagu mõne aja eest Toyotades, on nüüd põhjanaabrid tuvastamas, kas ka Renault Megane´is käkerdub põrandamatt gaasipedaali ümber ja hoiab pedaali kinni, edastab Taloussanomat.
"Parandasin vea nii, et liimisin mati põranda küge kahepoolse teibiga. Kuuldavasti on nii mõnigi asja lahendanud omal käel," seletas üks väljaande lugeja.
Renault´ Soome esindajatele pole igatahes seni ühtki selleteemalist reklamatsiooni saabunud. Teisalt on küsitletud ettevõte toimetanud prantslaste autodega alles aasta algusest peale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Siiski on matiteemal üht-teist kuulda Renault´ Stockholmi esindusest, kuid sealgi pole otseseid reklamatsioone esitatud.
Samas aga on Renault´ esindushooldustes probleem ammust ajast tuttav. Siis on häda vasturohuna kasutatud kahepoolset teipi ja sellega on teema lõppenud.
"Palju oleneb ka pedaalitallajast," kosteti hooldustest.
 

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.09, 14:00
Toyota kutsus USAst tagasi 3,8 miljonit ohtlikku autot
Põhjuseks on põrandakatted, kuhu gaasipedaal kipub takerduma. Väidetavalt on sellega seoses hukkunud juba 5 inimest, teatab taloussanomat.fi.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele