Nagu mõne aja eest Toyotades, on nüüd põhjanaabrid tuvastamas, kas ka Renault Megane´is käkerdub põrandamatt gaasipedaali ümber ja hoiab pedaali kinni, edastab Taloussanomat.
"Parandasin vea nii, et liimisin mati põranda küge kahepoolse teibiga. Kuuldavasti on nii mõnigi asja lahendanud omal käel," seletas üks väljaande lugeja.
Renault´ Soome esindajatele pole igatahes seni ühtki selleteemalist reklamatsiooni saabunud. Teisalt on küsitletud ettevõte toimetanud prantslaste autodega alles aasta algusest peale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Siiski on matiteemal üht-teist kuulda Renault´ Stockholmi esindusest, kuid sealgi pole otseseid reklamatsioone esitatud.
Samas aga on Renault´ esindushooldustes probleem ammust ajast tuttav. Siis on häda vasturohuna kasutatud kahepoolset teipi ja sellega on teema lõppenud.
"Palju oleneb ka pedaalitallajast," kosteti hooldustest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjuseks on põrandakatted, kuhu gaasipedaal kipub takerduma. Väidetavalt on sellega seoses hukkunud juba 5 inimest, teatab taloussanomat.fi.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.