Nagu mõne aja eest Toyotades, on nüüd põhjanaabrid tuvastamas, kas ka Renault Megane´is käkerdub põrandamatt gaasipedaali ümber ja hoiab pedaali kinni, edastab Taloussanomat.
"Parandasin vea nii, et liimisin mati põranda küge kahepoolse teibiga. Kuuldavasti on nii mõnigi asja lahendanud omal käel," seletas üks väljaande lugeja.
Renault´ Soome esindajatele pole igatahes seni ühtki selleteemalist reklamatsiooni saabunud. Teisalt on küsitletud ettevõte toimetanud prantslaste autodega alles aasta algusest peale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Siiski on matiteemal üht-teist kuulda Renault´ Stockholmi esindusest, kuid sealgi pole otseseid reklamatsioone esitatud.
Samas aga on Renault´ esindushooldustes probleem ammust ajast tuttav. Siis on häda vasturohuna kasutatud kahepoolset teipi ja sellega on teema lõppenud.
"Palju oleneb ka pedaalitallajast," kosteti hooldustest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjuseks on põrandakatted, kuhu gaasipedaal kipub takerduma. Väidetavalt on sellega seoses hukkunud juba 5 inimest, teatab taloussanomat.fi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.