Autor: Rivo Sarapik • 8. september 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Taksosõitja eelistab kallimat teenust

Taksoturul pakutava teenuse hind erineb firmati mitu korda. Ometi eelistavad nii ettevõtted kui ka eraisikud kallima kilomeetrihinnaga taksofirmasid, kuna need suudavad garanteerida kvaliteetsema teenuse.

"Rimil on leping Tallink Taksoga, varem oleme kasutanud ka Tulika Takso teenuseid," rääkis Rimi Eesti Food ASi turundusjuht Evelin Mägioja.

Teenust kasutatakse nende töötajate kojuveoks, kes jäävad tööle ajani, mil ühistransport enam ei liigu. Samuti kutsutakse takso ootamatuste puhul, näiteks siis, kui on vaja täiendavat tööjõudu.

"Nüüd on taksosõite jäänud vähemaks, sest juunist on poed avatud kella 23 asemel kella kümneni õhtul," märkis ta.

Mägioja sõnul vaadatakse lepingud üle korda aastas ning hinnale lisaks on olulised ka muud tingimused.

"Meile sobivad maksevõimalused ja see, et taksoettevõttel oleks meie teenindamiseks piisav arv taksosid, on kindlasti valiku kriteeriumideks," lisas ta. Teenusepakkujaid on hangetel piisavalt, aga varasemal koostööl on samuti oma osa.

Mägioja ise eelistab taksosõitudeks Tulika Taksot, Tallinki Taksot ja ka Kroonitaksot.

Loe pikemalt Äripäeva lehenumbrist.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077