Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tarbeautode müük tegi augustis jõnksu üles
Kui automüük jätkas Eestis augustis languskursil, siis tarbeautode müük tegi pärast juulikuis madalseisu (63 autot) jõnksu üles - müüdi 80 tarbeautot.
Rõõmustamiseks siiski üleliia põhjust ei ole - kaheksa kuu tulemustest tegemist ühe kasinama müügiga.
Markidest müüdi enim Peugeot´ (13) ja Scania (11) logo kandvaid mudeleid. Müüdud sõidukitest ligi kolmandik ehk 25 olid väikese, kuni nelja kuupmeetrise kaubaruumiga kaubikud.
Sõiduautosid müüdi AMTELi andmeil augustis 544, mis märgib selle aasta madalpunkti. Markidest olid müüduimad Renault (128) ja Toyota (60). Segmentidest oli augustis populaarseim väike-keskauto klass, mis moodustas ligi 40% kuumüügist.
Eelmise aasta augustiga võrreldes kahanes nii autode kui tarbesõidukite müük enam kui kolm korda.
Kaheksa kuu kokkuvõttes on autosid müüdud (6252) Eestis samuti ligi kolm ja tarbeautosid (821) ligi neli korda vähem kui eelmisel aastal samal perioodil.
Möödunud kuuga võrreldes kasvas automüük viimati eelmise aasta septembris. Stabiilselt alla tuhande sõiduki kuus on automüüjad kaubaks teinud alates detsembrist.
Juulis müüdud 62 tarbeautost enam kui kolmandiku sõidukeist müünud Auto Forte Balticu tegevjuht Raido Toonekurg teiselt poolaastalt turu elavnemist ei oota.
Juunis müüdi Eestis 93 uut tarbeautot, mida on viie võrra enam kui maikuus. Poolaasta lõikes on tarbeautode müügi vähenemine olnud pea neljakordne. Kukkunud on pea kõikide klasside sõidukite müük.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.