Autor: Rivo Sarapik • 7. september 2009

Tarbeautode müük tegi augustis jõnksu üles

Kui automüük jätkas Eestis augustis languskursil, siis tarbeautode müük tegi pärast juulikuis madalseisu (63 autot) jõnksu üles - müüdi 80 tarbeautot.

Rõõmustamiseks siiski üleliia põhjust ei ole - kaheksa kuu tulemustest tegemist ühe kasinama müügiga.

Markidest müüdi enim Peugeot´ (13) ja Scania (11) logo kandvaid mudeleid. Müüdud sõidukitest ligi kolmandik ehk 25 olid väikese, kuni nelja kuupmeetrise kaubaruumiga kaubikud.

Sõiduautosid müüdi AMTELi andmeil augustis 544, mis märgib selle aasta madalpunkti. Markidest olid müüduimad Renault (128) ja Toyota (60). Segmentidest oli augustis populaarseim väike-keskauto klass, mis moodustas ligi 40% kuumüügist.

Eelmise aasta augustiga võrreldes kahanes nii autode kui tarbesõidukite müük enam kui kolm korda.

Kaheksa kuu kokkuvõttes on autosid müüdud (6252) Eestis samuti ligi kolm ja tarbeautosid (821) ligi neli korda vähem kui eelmisel aastal samal perioodil. 

Möödunud kuuga võrreldes kasvas automüük viimati eelmise aasta septembris. Stabiilselt alla tuhande sõiduki kuus on automüüjad kaubaks teinud alates detsembrist.

Tarbeautode müük 2009

jaanuar 120

veebruar 142

märts 132

aprill 103

mai 88

juuni 93

juuli 63

august 80

 

Sõiduautode müük 2009

jaanuar 954

veebruar 802

märts 823

aprill 942

mai 691

juuni 853

juuli 643

august 544

 

 

 

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077