Rootsi politsei hinnangul kaaperdasid ülemöödunud nädalal Rootsi rannikul Malta lipu all sõitva kaubalaeva hõivanud inimesed vale aluse.
Pooleks ööpäevaks aluse Arctic Sea hõivad ja inglise keelt kõnelevad, tumedaid maske ning politsei-kirjadega rõivad kandnud isikud küsisid meeskonna teatel infot narkootikumide asukoha kohta. Rünnaku ja laeva hõivamise eesmärk on tänaseks veel ebaselge.
Olukorda muudab segasemaks veel meeskonna väide, et kaaperdajad lahkusid laevalt midagi kaasa võtmata ning meeskonnale midagi ütlemata, vahendas Expressen. Nad võisid ööpimeduses vale laeva otsa sattuda, kommenteeris Ylva Voxby Rootsi kriminaalpolitseist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Radariandmete põhjal viibis samas piirkonnas tol ööl veel mitu laeva.
Seotud lood
Malta omanikule ja soomlaste juhtimise all oleva kaubalaeva Arctic Sea võtsid kaaperdajad oma kontrolli alla möödunud nädalal pooleks ööpäevaks Ölandi ja Gotlandi lähedal Rootsi vetes.
Soome majandusleht Taloussanomat vahendas Vene uudisteagentuuri sõnumit, et Vene kaitseminister Anatoli Serdjukovi sõnul osalesid Läänemerel kaubalaeva Arctic Sea kaaperdamises Eesti, Läti ning Venemaa kodanikud.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.