"Röövimiste arvu kasvu hetkel ERGO kahjustatistika ei kajasta. Röövimisi on tulnud seni ette vaid mõnel korral aastas. Vargusi esineb rohkem, ca 18% kõikidest kahjujuhtumitest," rääkis ta. "Samas on röövimiste ja varguste arv marginaalne kauba transportimisel tekkinud kahjude seas."
Heering selgitas, et kui vedajad järgivad kindlustusfirma soovitusi parkimiskohtade valikul, siis on võimalik vargusi ennetada. "Röövimiste arvu kasv pole samuti tõenäoline. Kui kasutada turvaliseid parklaid, mida kindlustusfirma ja IRU soovitab, siis on võimalik röövimisi vältida. Kõik oleneb ettevõtte töökorraldusest, autojuhtide väljaõppest, töögraafikust, tehnikast," lisas ta.
Tema sõnul tekib üle poole kahjudest tekib seoses kauba purunemisega või vigastumisega transpordi käigus. "Need on kahjud, mis ei ole põhjustatud liiklusõnnetusest, vaid on tekkinud transpordivahendi rappumisest, halbadest teeoludest, äkkpidurdusest, mahakukkumised kauba laadimisel või mahalaadimisel jms. Samuti lähevad siia alla kahjud, mis on tekkinud kauba ebapiisavast pakendamisest, mittenõuetekohasest kinnitamisest transpordivahendis, valest paigutusest transpordivahendisse jms. ERGOl on turuosa veosekindlustuse 48% ja vedajavastutuses 60% I kvartalis 2009," selgitas riskijuht.