• 28.05.09, 16:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laidvee: ettepanekud laevaliinidele on juba tehtud

Ettepanekud laevaliinidele hakata Tallinna ja Hiina Ningbo sadama ühisprojektis strateegiliseks partneriks on juba tehtud, ütles Transiidikeskuse AS juhatuse esimees Erik Laidvee.
“Potentsiaalsed kandidaadid on kõik suured ookeanilaevaliinid, kes Aasiast Euroopasse ja vastupidi konteinereid veavad,” selgitas ta. Kahjuks ei soovinud ta täpsustada, kellega läbirääkimisi peetakse.
Siiski ei tasu tema sõnul midagi konkreetset oodata, enne kui olukord majanduses paremaks läheb. “Kuna käesoleval aastal teenivad suured ookeanilaevaliinid hinnanguliselt 10 miljardit dollarit kahjumit. Fakt on juba, et I kvartali kahjum oli 2,6 miljardit dollarit ning ca 33% konteinerlaevastiku kogumahust on kasutamata, siis konkreetsust ei tule enne kui üleüldine majandus- ja finantskriis läbi saavad,” täpsustas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.09, 17:26
Lipre: suure laevaliini siia meelitamiseks peab väga atraktiivne olema
Transocean Eesti OÜ tegevjuht Ülle Lipre leiab, et põhimõtteliselt võiks mõni suurem laevaliin siia tulemisest huvitatud olla, kui Tallinna sadam suudab väga atraktiivne olla.
Uudised
  • 28.05.09, 15:52
Valt: olen skeptiline, et suur laevaliin siia tuleb
Kui Eesti-Vene suhted ei parane, ei ole ükski suur laevaliin tõenäoliselt huvitatud Tallinna Sadama ja Ningbo Sadama konteinerveoprojektist, leiab Ookeani Konteinervedude OÜ juhatuse liige Alar Valt.
Uudised
  • 28.05.09, 10:56
Hiina transiit kasvab  kui õnnestub laevaliin siia meelitada
Eestis käinud hiinlased ja Transiidikeskuse AS esindajad leidsid, et vaid Ningbo sadama kaasamisest konteineriprojketi ei piisa, vaja on laevaliini osalust. 
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
2
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
3
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
4
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
5
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
6
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele