Muuga CT konteineriterminal juhatuse esimees Sergei Artjomov kahtleb, kas Venemaa riigiduumas arutlusel olev ettepanek raudteevedude eelistamiseks praktikas rakendub.
„Muidugi, Venemaa Raudtee ja sadamate lobitöö on väga tugev, aga vaevalt ka Venemaa autovedajad, kes põhiliselt teenindavad Venemaa ja Soome vahelist kaubavedusid, taolise keeluga rahule jäävad,“ arutas Artjomov.
Oma vastuväited on esitanud ka Venemaa veoste tellijad, sest transpordi hinnad kasvavad. „Ükskõik, mida ka ei räägita, on vedu autodega lühikestel vahemaadel kuni 1000 kilomeetrini odavam kui vedu raudteel. Praegu on firmad, kes traditsiooniliselt vedasid kaupa raudteel, alustanud vedu autodega,“ täiendas Artjomov. „Peale selle, kohe, kui kaubavooge hakatakse reguleerima keelu meetodeil, tõusevad veohinnad, aga praegu on igasugune hinnatõus vastunäidustatud.“
Artjomovi arvates vaevalt keegi sellisest keelust võidab.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Venemaa riigiduumas arutluse all olev raudteetranspordi eelistamine ei muuda Eesti Raudtee hinnangul Eesti transiidi olukorda paremaks.
Kui põhjanaaber Soome kardab Venemaa soovist suunata konteinerid teedelt raudteele transiidi halvamist, siis Läti ettevõtjad näevad selles võimalust lisatööd teha.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.