• 13.05.09, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kindlustuselt sääst sadu tuhandeid

Paljude Euroopa Liidu kindlustusseltside tulek Eesti turule ning kindlustusmaaklerite konkurents võimaldab transpordiettevõtetel vähendada kindlustuskulutusi.
"Meil õnnestus kärpida oma kindlustuskulusid 400 000 krooni võrra," ütles Parme Trans OÜ juhatuse liige Juri Šehovtsov.
Tema sõnul tõusis küsimus päevakorda pärast kindlustuskulude analüüsi. "Tulime järeldusele, et maksame kindlustuse eest liiga palju. Meie autopargis on peaaegu 70 autot. Viimase nelja aastaga maksime CMR-kindlustuse eest umbes 7-8 miljonit krooni, aga kindlustushüvitist saime kõigest 800 000-900 0000 krooni," selgitas Šehovtsov.
Kindlustusmaaklerite abiga leidis firma optimaalse lahenduse. "Kui varem kulutasime aastas kindlustusele ligikaudu 1,6 miljonit krooni, siis nüüd on see summa kõigest 1,2 miljonit krooni," rääkis Šehovtsov.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kindlustusseltsi Marks ja Partnerid juhataja Jaan Marks kinnitas samuti, et kindlustusturul valitsev olukord on transpordiettevõtetele soodne. "Eesti kindlustusturule tuleb juurde uusi pakkumisi. Kasutades oma käsutuses olevat infot, oskusi, teadmisi ja kogemusi, võivad kindlustusmaaklerid leida optimaalsed kindlustuse variandid," seletas Marks.
Tema sõnul käib Eesti kindlustusturul pidev rebimine, kuna tekivad aina uued ja uued tegijad. "Litsentse väljastatakse igal aastal. Mis on aga peamine - pärast Eesti liitumist Euroopa Liiduga on teistes liikmesriikides tegutsevatel kindlustusettevõtetel lihtsam laieneda Eestisse. Nad ei pea avama siin oma filiaale, vaid tegutsevad kindlustusmaaklerite kaudu, kes suhtlevad otse klientidega," rääkis Marks.
Ka kindlustusmaaklerite vahel käib tihe konkurentsivõitlus, mis soodustab odavamate kindlustusteenuste ilmumist turule. "Kogemustega maakler võib tuua kliendile päris suurt kokkuhoidu," rääkis Marks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Kõik 2000 veokit tarnitakse Girtekale veel selle aasta jooksul.
Uudised
  • 29.05.25, 12:08
Leedu Girteka sõlmis aasta suurima veokiostutehingu
Rene Frolov tõi meie kliimaeesmärkide tegeliku seisu puust ja punaselt turuosaliste ette. Seis on pehmelt öeldes...masendav.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Ehkki palk kasvas sektoris Eesti keskmisega võrdselt, siis palga number jääb Eesti keskmisele endisele enam kui paarisaja euroga alla.
Uudised
  • 28.05.25, 09:06
Veonduse ja laonduse palgatõus võrdne Eesti keskmisega
Rünnakus Odessa sadamale hukkus vähemalt kaks HHLA täätajat, mitmed said raskeid vigastusi.
Uudised
  • 26.05.25, 15:35
Venemaa raketirünnakus Odessa sadamale hukkus mitu HHLA töötajat
Saksa ja Poola veokite läbisõit Saksamaa tasulistel teedel vähenes, Leedu veokite oma aga ainsana kasvas.
Uudised
  • 27.05.25, 15:42
Veokiliiklus Saksamaal taas languses, ainsana on võidus Leedu vedajad
Parim tarneahelajuht 2025 Ellyt Talv.
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.
Suurim laevandusettevõte, suurimad palgad. MSC Eesti on tööjõumaksude maksjate “positiivse” edetabeli kindel liider.
TOP
  • 16.05.25, 14:49
TOP 2 x 100: veondus- ja laondussektori parimad ja halvimad tööjõumaksude maksjad
LED ohutusmärgistus on ideaalne lahendus, kui soovite vastupidavat ja kulumiskindlat märgistust betoonile, seintele või muudele pindadele. Kauba väljastuse ooteala.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele