• 23.04.09, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: ärme piirdu vaid Ida-Lääne toorainetransiidiga

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi sõnul saab riik transiiti soodustada läbi infrastruktuuri.
"Riik saab transiidi soodustamiseks arendada infrastruktuuri ning sellega me tegeleme – Koidula piirijaama ehitus käib, Tallinna Sadam teeb investeeringuid Muugale ja Paldiskisse, samuti ehitatakse teid," rääkis minister Äripäevale. "Riigi ülesanne on ka hoida meie transiidisektorit konkurentsivõimelisena nii palju, kui riik sellesse sekkuda saab. Näiteks muudame me raudtee infrastruktuuri kasutustasusid, et need muutunud majandusoludes ei osutuks vedajatele ebamõistlikult suureks."
"Eesti strateegiline suund on transiidi mitmekesistamine, et me ei piirduks vaid Ida-Lääne suunalise toorainega," lisas Parts.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele