• 23.04.09, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: ärme piirdu vaid Ida-Lääne toorainetransiidiga

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi sõnul saab riik transiiti soodustada läbi infrastruktuuri.
"Riik saab transiidi soodustamiseks arendada infrastruktuuri ning sellega me tegeleme – Koidula piirijaama ehitus käib, Tallinna Sadam teeb investeeringuid Muugale ja Paldiskisse, samuti ehitatakse teid," rääkis minister Äripäevale. "Riigi ülesanne on ka hoida meie transiidisektorit konkurentsivõimelisena nii palju, kui riik sellesse sekkuda saab. Näiteks muudame me raudtee infrastruktuuri kasutustasusid, et need muutunud majandusoludes ei osutuks vedajatele ebamõistlikult suureks."
"Eesti strateegiline suund on transiidi mitmekesistamine, et me ei piirduks vaid Ida-Lääne suunalise toorainega," lisas Parts.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele