„Avalikud liinid saavad riigilt 27 krooni kilomeeter kohta toetust ja neil on ükskõik, kas inimesed sõidavad või ei. Nemad saavad kütuse ja hooldekulud sellest rahast kaetud," lisas ta.
Ta lisas, et Harjumaa ühistranspordi keskus on viimasel ajal liine ümber tõstnud. "Ju neil ei olnud piletitulu piisav." Ka on seal kuupilet, millega kommertsliinid võistelda ei suuda. "Meie piletihindu tõsta ei saa, sest siis ei näe me üldse rahvast," rääkis ta väikevedajate raskest olukorrast.
Puusepp leiab, et riik võiks muidugi kuidagi aidata, aga neil on kommertsliinidest täiesti ükskõik, kas neid sõidetakse või mitte, panus on avalikel liinidel.
Siiski ei plaani mees lõpetada. "Meist sõltuvad perekonnad, meil on liisingud peal," sõnas Puusepp, kelle sõnul on praegu väga raske hakkama saada.
Harjumaa Ühistranspordikeskuse kodulehelt selgub, et Harju maavanem otsustas, et osaühingule Galaton ei väljastata bussiliini luba bussiliini nr 237 Tallinn – Tabasalu – Vääna-Jõesuu – Keila-Joa teenindamiseks ja alates 12. aprillist 2009. firma enam seda liini ei sõida.
Alates 12. aprillist 2009 on marsruudil Tallinn – Tabasalu – Vääna-Jõesuu – Keila-Joa sõitjatele tagatud ühistransporditeenus maakonna avalike bussiliinide ning kommertsbussiliiniga nr 237A.