• 09.04.09, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroliit uuendas lennufirmade musta nimekirja

Euroopa Komisjon ajakohastas sel nädalal musta nimekirja, kuhu on kantud lennuettevõtjad, kellel on ohutusprobleemide tõttu keelatud lendamine Euroopa Liitu.
Komisjon kehtestas tegevuskeelu kuue Kasahstani lennuettevõtja, ühe Tais sertifitseeritud lennuettevõtja, ühe Ukraina lennuettevõtja ning kõikide Beninis sertifitseeritud lennuettevõtjate suhtes.
Euroopa Komisjoni asepresident ja transpordivolinik Antonio Tajani põhjendas keeldu lennureisijate turvalisusega. "Komisjon jätkab dialoogi lennunduse asjaosalistega, et tagada kõikide õhusõidukite ja lennuettevõtjate vastavus rahvusvaheliselt nõutavale lennuohutustasemele. Lennureisijatel on õigus tunda end turvaliselt," rääkis ta.
Uus nimekiri asendab eelmise, mis avaldati 2008. aasta novembris. Ajakohastatud musta nimekirja kuuluvad kõik Angola, Benini, Ekvatoriaal-Guinea, Indoneesia, Kirgiisia, Libeeria, Sierra Leone, Svaasimaa, Kongo Demokraatliku Vabariigi ja Gaboni lennuettevõtjad, v.a Gabon Airlines ja Afrijet, kelle puhul on kehtestatud erand seoses õhusõidukite väikese arvuga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks kuulub nimekirja 16 üksikut lennuettevõtjat: Ariana Afghan Airlines (Afganistan), Siem Reap Airways International (Kambodža), Air Koryo (Põhja-Korea), Air Company Kokshetau, ATMA Airlines, Berkut Air, East Wing, Sayat Air, Starline KZ (kõik Kasahstan), Silverback Cargo Freighters (Rwanda), Air West (Sudaan), One Two Go Airlines (Tai), Motor Sich Airlines, Ukraine Cargo Airways, Ukraine Mediterranean Airlines ja Volare Aviation (Ukraina).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele