Tallinna Sadama juht Ain Kaljurand tunnistab, et Saaremaa Sadam ei ole ennustatud eduga töötama hakanud ja riigifirma kaalub kõiki võimalusi sadama kulude koomaletõmbamiseks.
“Me ei välista ühte ega teist,” vastas Ain Kaljurand Oma Saare küsimusele, kas Tallinna Sadam on kaalunud sadama rendile andmist, nagu seda tehakse sealse jahtlaevade kaiga.
Ain Kaljuranna sõnul on Tallinna Sadama olukord keeruline, kuid Saaremaa Sadamaga on veel eriti keeruline, sest sadamat ei ole õnnestunud sedavõrd edukalt müüa, kui varem loodeti.
“Kui pole tulusid, ei saa olla ka kulusid,” sõnas Kaljurand. “Paljuski ei ole ka saarlaste panus olnud piisav, miks muidu me kolm aastat pärast [sadama valmimist] koostöölepingu allkirjastasime,” viitas sadama juht eelmise aasta lõpul Saare maavalitsuse ja siinsete turismiedendajatega sõlmitud koostöölepingule.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saaremaa Sadama ülevaataja Jüri Grišin ütles Oma Saarele, et täna on Tallinna Sadama esindajad Saaremaal ning kindlasti tuleb jutuks ka kulude vähendamine ja edasised plaanid.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.