• 12.03.09, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaitseministeeriumil raskusi vanade sõjalaevade müügiga

Miinilaevade Vaindlo ja Olevi müügikonkursi võitjal nappis ostuks raha ja nüüd tuleb kaitseministreeriumil valida laevade lammutamise ja uue müügikatse vahel.
Eelmisel aastal pani kaitseministeerium müügile kaks vana miinitraalerit, Vaindlo ja Olevi, mis on praeguseks ajale jalgu jäänud, kirjutab Postimees.ee. Miinitraalerieid soovis vaid transpordifirma Merktrans, mis pakkus Vaindlo eest 1,3 ja Olevi eest 1,1 miljonit krooni.
Majandusolukorra halvedes otsustas Merktrans laevadest loobuda, mistõttu  enampakkumise tulemused tühistati.
1967. aastal valminud Vaindlo ja Olev pandi müüki, sest nii vanade laevade kasutamisest on merevägi pärast Suur­britanniast kolme paari­kümneaastase miinitraaleri ostu loobunud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmisel aastal läks lammutamisele 1957. aastal Soomes ehitatud endine mereväe patrull-laeva Suurop, sest keegi ei soovinud seda 850 000-kroonise alghinnaga osta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele