• 12.03.09, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaitseministeeriumil raskusi vanade sõjalaevade müügiga

Miinilaevade Vaindlo ja Olevi müügikonkursi võitjal nappis ostuks raha ja nüüd tuleb kaitseministreeriumil valida laevade lammutamise ja uue müügikatse vahel.
Eelmisel aastal pani kaitseministeerium müügile kaks vana miinitraalerit, Vaindlo ja Olevi, mis on praeguseks ajale jalgu jäänud, kirjutab Postimees.ee. Miinitraalerieid soovis vaid transpordifirma Merktrans, mis pakkus Vaindlo eest 1,3 ja Olevi eest 1,1 miljonit krooni.
Majandusolukorra halvedes otsustas Merktrans laevadest loobuda, mistõttu  enampakkumise tulemused tühistati.
1967. aastal valminud Vaindlo ja Olev pandi müüki, sest nii vanade laevade kasutamisest on merevägi pärast Suur­britanniast kolme paari­kümneaastase miinitraaleri ostu loobunud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmisel aastal läks lammutamisele 1957. aastal Soomes ehitatud endine mereväe patrull-laeva Suurop, sest keegi ei soovinud seda 850 000-kroonise alghinnaga osta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele