• 12.03.09, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaitseministeeriumil raskusi vanade sõjalaevade müügiga

Miinilaevade Vaindlo ja Olevi müügikonkursi võitjal nappis ostuks raha ja nüüd tuleb kaitseministreeriumil valida laevade lammutamise ja uue müügikatse vahel.
Eelmisel aastal pani kaitseministeerium müügile kaks vana miinitraalerit, Vaindlo ja Olevi, mis on praeguseks ajale jalgu jäänud, kirjutab Postimees.ee. Miinitraalerieid soovis vaid transpordifirma Merktrans, mis pakkus Vaindlo eest 1,3 ja Olevi eest 1,1 miljonit krooni.
Majandusolukorra halvedes otsustas Merktrans laevadest loobuda, mistõttu  enampakkumise tulemused tühistati.
1967. aastal valminud Vaindlo ja Olev pandi müüki, sest nii vanade laevade kasutamisest on merevägi pärast Suur­britanniast kolme paari­kümneaastase miinitraaleri ostu loobunud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmisel aastal läks lammutamisele 1957. aastal Soomes ehitatud endine mereväe patrull-laeva Suurop, sest keegi ei soovinud seda 850 000-kroonise alghinnaga osta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele