Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste rääkis logistikauudised.net-ile, et inimeste palgakärbeteni pole jõutud, aga lisatasud ja muud kulud on läbi vaadatud ja korrigeeritud.
"Pole mõtet pead liiva sisse pista: tarbimine on vähenenud ja väheneb veelgi, seda teenuseliikidest olenemata," ütles Kallaste. "Põhja puudutamine toimub sel aastal ära ja siis olukord stabiliseerub."
Eesti Posti eesmärk on säilitada töö maksmimaalsele arvule inimestele. Kui tarbimine väheneb, võetakse kasutusele osaline tööaeg. "Koondamine ei ole hea ega odav variant. Ka väikese koormuse puhul on kõigil vähemalt mingi töökoht ja sissetulek, et inimesed ei satuks tööhõiveameti ukse taha," selgitas Kallaste.
Ettevõte peab oluliseks kogemustega töötajate hoidmist, keda koormuste kasvades ja tarbimise suurenedes taas tööle rakendada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.