Nüüd, kui Venemaa sai Velaro RUS Trains omanikuks, plaanib OAO RZD ehitada aastaks 2020 ligikaudu 1500kilomeetrise kiirrongi tee, kirjutas Äripäeva logistika ja transpordi infoleht.
"Ettevõte kavatseb kasutada kõiki võimalikke finantsprojekte, kaasa arvatud OAO RZD oma fonde, Investeerimisfondi toetust ja riiklikku eriprojektide toetusprogrammi. OAO RZD viib ellu mitmeid projekte oma vahenditega. Näiteks kiirliiklus Moskva – Peterburi vahel ning Moskva – Nižni-Novgorodi vahel, mis on mõeldud eelkõige reisijatele," selgitas OAO RZD vanem asepresident Valentin Gapanovitš.
Projekt peaks valmima aastaks 2020. "Vähemoluliste lõikude puhul võib projekti lõpetamine venida viie aasta võrra," lisas ta.
"OAO RZD spetsialistid analüüsisid mitmeid kiirrongide mudeleid, võttes aluseks eri riikide kogemused, enne kui ettevõte sõlmis lepingud Velaro RUS vagunite ostmiseks Siemens AG ja Pendoline Alstomiga. Läbirääkimisi peeti mitme transpordifirmaga ja rongitootjaga. Otsustati kasutada vaguneid, mis mahutavad rohkem reisijaid," rääkis asepresident.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.