Saaremaa teehooldustehnika käigushoidmiseks kulub aastas vähemalt kuue miljoni krooni eest kütust, selgub AS Saaremaa Teed väljakuulutatud hanketingimustest.
Kütusega varustaja leidmiseks välja kuulutatud hanketingimuste kohaselt vajab ettevõte järgmise kahe aasta jooksul masinapargi käigushoidmiseks umbes 44 000 liitrit bensiini ja üle miljoni liitri diiselkütust, mille eeldatav maksumus praeguste hindade juures on 12–13 miljonit krooni.
“Tegelik hind kujuneb selliseks, kuidas pakkumused tulevad, “ ütles Oma Saarele AS Saaremaa Teede juhataja Üllar Seeman.
Praegu tarnib Saaremaa teehooldajatele kaheaastase lepingu alusel kütust firma Alexela, uus leping hakkab kehtima 1. maist. Hankel saavad osaleda pakkujad, kelle netokäive bensiinimüügis viimasel kolmel aastal on igal aastal olnud vähemalt 20 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.