Eesti Raudteelaste Ametiühingu juhatuse esimehe Oleg Tšubarovi sõnul leevendaks Eestit läbiva transiidi tagasimeelitamine kasvavat töötust.
"Valitsus ei taha oma vigu tunnistada. Ansip on öelnud, et meil pole transiiti vaja, aga nüüd natuke juba on. Tahame transiidiküsimuse üles võtta, sest see annab nii tööd töötutele kui raha riigile," kommenteeris Tšubarov pärast reedest kohtumist. "Siin on vaja sõbralikku suhtumist naaberriikidega ja dialoogi pidada, seda mõlemalt poolt. Samuti ka meie poolt initsatiivi üles näidata, mitte oodata seda ainult Vene poolelt."
Ametiühing pöördub veebruari jooksul Eesti valitsuse ja Majandus-kommunikatsiooniministri poole, et tõstatada transiidiküsimus.
Eesti Raudteelaste Ametiühingu liikmed kohtusid reedel ASi Eesti Raudtee tööandjatega ning Majandus ja kommunikatsiooni ministeeriumi esindajaga. Teemadeks olid Eesti Raudtee kolmeks jagamisest tekkinud küsimused, transiidi ja raudtee tulevik Eestis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.