• 23.01.09, 12:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennundus loodab iseteenindusele

Lennufirmad panustavad klientide iseteenindusele, et kulusid kokku hoida ja raskeid aegu üle elada.
Rahvusvahelise lennufirmade ühenduse IATA triipkoodiga pardapääsme projektijuht Eric Leopold sõnas, et lennufirmad ellu jääksid, peavad nad muutuma. Seetõttu panustavad nad ka e-piletisse, elektroonilisse pardapääsmetesse, mobiilsusesse, iseteenindusjaamadesse ja efektiivsemasse pagasikäsitlemisse. „Parimal juhul säästetakse nende projektidega sel aastal 14 mld dollarit,“ lisas ta.
Suurim eesmärk on kasvatada mobiilide kasutamist. „Inimesed ostavad e-pileti, selle välja printimise asemel, laeb ta ribakoodi mobiili, mille näitamisega pääseb ta lennukisse,“ selgitas Leopold.
Iseteenindusjaamade tootja NRC corp. turundusjuht. Tania Ladici sõnul maksab tavalises chek-inis ühe reisija registreerimine keskmiselt 3 dollarit, interneti või automaadi chek-in maksab vaid kuni 14 USA senti. „Kulud vähenevad kuni 95%,“ lisas ta. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Lisaks ei unusta masin pakkuda inimesele võimalust parem koht valida ja selle eest raha küsida, lisapagasi eest lisaraha kasseerida, jne. Lisaks ei satu masin stressi, kui ta näeb järjekorda enda taga kasvama,“ tõi ta välja automaatide eeliseid ja varjatud teenimisvõimalusi.
Ta selgitas, et inimesi tuleb suunata võimalikult palju iseteeninduskioskeid kasutama, neid peab panema parklatesse, ootesaali ja ka väravatesse. „Et inimesed näeksid seda teel lennukile,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele