Muuga sadama väetiseterminalil, nagu ka söeterminalil on rasked ajad: kaupa Venemaalt pole tulnud ligi kaheksa kuud, masinad seisavad ja 15 terminalitöötaja asemel on alles jäänud ainult viis inimest.
Vaatamata sellele, et terminal kuulub täielikult väetise tootjale, väetist lihtsalt ei tule, natuke liigub vedelväetist, aga ainult sellepärast, et Venemaal ei ole ühtegi nõuetekohast terminali, vahendasid ERR Uudised
"Kahjuks praegu oleme sunnitud tegelema sellega, et koondame inimesi, saadame sundpuhkusele ning külmutame terve rea projekte, mida võiks ellu viia," nentis väetiseterminali Dry Bulk Terminal juhatuse esimees Vladimir Volohhonski.
Ehkki eelmise aasta lõpul kasvas Eesti Raudteel nafta- ja naftasaaduste vedu, on karta, et Ust-Luga moodsa masuuditerminali käiku andmisega kaob ka masuut meie raudteelt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.