Muuga sadama väetiseterminalil, nagu ka söeterminalil on rasked ajad: kaupa Venemaalt pole tulnud ligi kaheksa kuud, masinad seisavad ja 15 terminalitöötaja asemel on alles jäänud ainult viis inimest.
Vaatamata sellele, et terminal kuulub täielikult väetise tootjale, väetist lihtsalt ei tule, natuke liigub vedelväetist, aga ainult sellepärast, et Venemaal ei ole ühtegi nõuetekohast terminali, vahendasid ERR Uudised
"Kahjuks praegu oleme sunnitud tegelema sellega, et koondame inimesi, saadame sundpuhkusele ning külmutame terve rea projekte, mida võiks ellu viia," nentis väetiseterminali Dry Bulk Terminal juhatuse esimees Vladimir Volohhonski.
Ehkki eelmise aasta lõpul kasvas Eesti Raudteel nafta- ja naftasaaduste vedu, on karta, et Ust-Luga moodsa masuuditerminali käiku andmisega kaob ka masuut meie raudteelt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.