• 22.01.09, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transiidi kokkutõmbumine suretab sadamate terminalid välja

Muuga sadama väetiseterminalil, nagu ka söeterminalil on rasked ajad: kaupa Venemaalt pole tulnud ligi kaheksa kuud, masinad seisavad ja 15 terminalitöötaja asemel on alles jäänud ainult viis inimest.
Vaatamata sellele, et terminal kuulub täielikult väetise tootjale, väetist lihtsalt ei tule, natuke liigub vedelväetist, aga ainult sellepärast, et Venemaal ei ole ühtegi nõuetekohast terminali, vahendasid ERR Uudised
"Kahjuks praegu oleme sunnitud tegelema sellega, et koondame inimesi, saadame sundpuhkusele ning külmutame terve rea projekte, mida võiks ellu viia," nentis väetiseterminali Dry Bulk Terminal juhatuse esimees Vladimir Volohhonski.
Ehkki eelmise aasta lõpul kasvas Eesti Raudteel nafta- ja naftasaaduste vedu, on karta, et Ust-Luga moodsa masuuditerminali käiku andmisega kaob ka masuut meie raudteelt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele