Logistikaseminar on Tallinna Tehnikakõrgkooli tudengite poolt korraldatav kahepäevane seminar, mis toob kokku Eesti logistikamaastiku tegijad ja potentsiaali – ettevõtjad ja tudengid.
Selle aasta teema on innovatsioon ja efektiivsus logistikas – „InnoTime“. Praeguses majanduslikus olukorra pidasime eriti vajalikuks süveneda kaheks päevaks teemadesse, mis aitaksid hetkel paremini kohaneda turul. Oluline on mitte jääda tempost maha ja olla kursis uudsete lahendustega. Samuti leida neid veakohti, mille parandamisel on võimalik oma positsiooni turul kindlustada või isegi parandada. Suur rõhk on ka pandud just praktiliste lahenduste leidmisele, et igal osalejal oleks seminarilt mõni hea mõte endaga kaasa võtta.
Esimene Logistikaseminar oli ühepäevane üritus, mille korraldasid Tarmo Tael ja Janek Kivimurd, teatasid korraldajad. Aja jooksul on Logistikaseminarist saanud kahepäevane Eesti mastaapseim logistikaalane üritus, mille raames toimuvad ettekanded Eesti ja Euroopa logistika-ala tipptegijatelt, kaasahaarav ja aktuaalne diskussioonpaneel, huvitavad ja erinevatele huvigruppidele mõeldud töögrupid, minimess, et ettevõtted saaksid end tutvustada ja tudengid töö- või praktikakohti otsida ning ekskursioon. Nüüdseks võib öelda, et Logistikaseminarist on saanud traditsioon. Üritus on hariv, silmaringi laiendav ja ka mõnusat vaheldust pakkuv osavõtjatele. Korraldajatele annab Logistikaseminari tegemine julgust, kogemusi, tutvusi, laiemat silmaringi, teotahet ja muudab pimeda aja huvitavamaks. Kahtlemata on see meie tudengiaja tippsündmus.
Logistikaseminar on mõeldud kõigile, kes on logistikaga seotud – tudengid, ettevõtete esindajad, õppejõud, teadlased ja kõik logistikahuvilised.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimaste aastatega on seminari osavõtjate arv kahekordistunud ja on ületanud 300 osavõtja piiri.
Sel korral esindavad Eestit Veigo Kell (EAS), Meelis Lang (AS Helmes), Igor Skalkin (PKC), Ansi Arumeel (Eesti Post AS), Roger Allas (Havi Logistics OÜ), Aivar Haller (Haller & Haller OÜ), Asko Talu (Wihtla OÜ). Välisriikidest on oodata Sven Waldhaus´i Austriast (KNAPP Logistik Automation GmbH), Soomest Jari Kukkoneni (Deloitte Advisory) jt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.