Soome lennufirma Finnair asepresident Christer Haglund lükkas ümber Taani ajalehes Börsen avaldatud väite, nagu võiks Finnairi ja SASi võimalik liitumine pakkuda mitmeid võimalusi.
Haglund selgitas Kauppalehti Online'ile, et ta rääkis Börsenile lennunduses toimuvast olelusvõitlusest ja et Finnair hoiab silmad-kõrvad lahti.
«Leht küsis minult, et kui Finnair ja SAS peaksid liituma, siis milliseid positiivseid ja negatiivseid tagajärgi sel oleks. Neid ma selgitasin,» ütles ta.
«Loomulikult ei saa midagi välistada, kuid me ei pea ega plaani läbirääkimisi,» rääkis ta. «Kuigi SAS on tiirelnud igal pool Euroopas, pole firma meie uksele koputanud.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veel lisas Haglund, et SASi ja Lufthansa liitumine lühiajaliselt Soome lennufirmat ei puuduta, kuid pikaajalisi mõjusid ei osanud ta hinnata.
Finnairi nõukogu esimees Christoffer Taxell teemat kommenteerida ei soovinud, viidates sellele, et vastab küsimustele siis, kui SAS müügis on.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.