Soome lennufirma Finnair asepresident Christer Haglund lükkas ümber Taani ajalehes Börsen avaldatud väite, nagu võiks Finnairi ja SASi võimalik liitumine pakkuda mitmeid võimalusi.
Haglund selgitas Kauppalehti Online'ile, et ta rääkis Börsenile lennunduses toimuvast olelusvõitlusest ja et Finnair hoiab silmad-kõrvad lahti.
«Leht küsis minult, et kui Finnair ja SAS peaksid liituma, siis milliseid positiivseid ja negatiivseid tagajärgi sel oleks. Neid ma selgitasin,» ütles ta.
«Loomulikult ei saa midagi välistada, kuid me ei pea ega plaani läbirääkimisi,» rääkis ta. «Kuigi SAS on tiirelnud igal pool Euroopas, pole firma meie uksele koputanud.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veel lisas Haglund, et SASi ja Lufthansa liitumine lühiajaliselt Soome lennufirmat ei puuduta, kuid pikaajalisi mõjusid ei osanud ta hinnata.
Finnairi nõukogu esimees Christoffer Taxell teemat kommenteerida ei soovinud, viidates sellele, et vastab küsimustele siis, kui SAS müügis on.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.