Ookeanilaevade prahtimishinnad rauamaagi vedamiseks on arvatavasti pärast selle aasta spurti tipus ära käinud, arvab Fearnley Fonds ASA laevandusanalüütik Rikard Vabo.
200 000 tonni mahutavate laevade palkamine päevaks maksab 3,8 rohkem, kui nende kanalitest läbi seilavate laevade palkamine. Ajalooliselt on prahtimishindade vahe olnud 2-2,1 korda, kirjutas Bloomberg.
Ookeanilaevade päevahind on kasvanud pea seitsmekordseks 2. detsembri madalaimast punktist, mil maksti laeva eest 2316 dollarit päevas. Siiski eelmisel aastal kukkusid prahtimishinnad 94%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.