• 15.01.09, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prahtimishinnad jooksid tühjaks

Ookeanilaevade prahtimishinnad rauamaagi vedamiseks on arvatavasti pärast selle aasta spurti tipus ära käinud, arvab Fearnley Fonds ASA laevandusanalüütik Rikard Vabo.
200 000 tonni mahutavate laevade palkamine päevaks maksab 3,8 rohkem, kui nende kanalitest läbi seilavate laevade palkamine. Ajalooliselt on prahtimishindade vahe olnud 2-2,1 korda, kirjutas Bloomberg.
Ookeanilaevade päevahind on kasvanud pea seitsmekordseks 2. detsembri madalaimast punktist, mil maksti laeva eest 2316 dollarit päevas. Siiski eelmisel aastal kukkusid prahtimishinnad 94%. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele