Detsembris kasvas Mazda tarbeautode müük 740%.
Jaapani autotooja müüs detsembris 42 pick-up-i, 2007. aastal müüsid nad vaid 5 tarbesõidukit.
Siiski suutis Mercedes-Benz müüa 53 tarbesõidukit, mis tegi firmast tabeli liidri. Kahjuks Saksa autotootja müük langes 35%, selgus AMTELi statistikast.
Detsembris läks kõige viletsamini Renaultil, kes müüs vaid 3 autot, aasta varem oli nende müük 27 sõidukit, kukkumine 89%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kokku müüdi detsembris 191 tarbesõidukit, mida on 49% vähem kui 2007. aastal. Kogu aasta lõikes kukkus müük 38%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.