Detsembris kasvas Mazda tarbeautode müük 740%.
Jaapani autotooja müüs detsembris 42 pick-up-i, 2007. aastal müüsid nad vaid 5 tarbesõidukit.
Siiski suutis Mercedes-Benz müüa 53 tarbesõidukit, mis tegi firmast tabeli liidri. Kahjuks Saksa autotootja müük langes 35%, selgus AMTELi statistikast.
Detsembris läks kõige viletsamini Renaultil, kes müüs vaid 3 autot, aasta varem oli nende müük 27 sõidukit, kukkumine 89%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kokku müüdi detsembris 191 tarbesõidukit, mida on 49% vähem kui 2007. aastal. Kogu aasta lõikes kukkus müük 38%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.