Märtsis 2010. avatakse Jaapanis uus Ibaraki 268 mln dollarit (3,3 mld krooni) maksnud lennujaam, kuid ükski lennufirma ei plaani sinna lendama hakata.
Tokyost põhja pool asuva 3 miljoni elanikuga Ibaraki maksumaksjad on lennujaama eest juba maksnud, kirjutas Bloomberg. Kahuks puudub sellel rongiühendus maakonna keskusega.
Japan Airlines ja All Nippon Airways, kes teenindavad 90% riigi siselendudest, ei plaani uude lennujaama lennata.
Samal ajal valmib ka Jaapani suurima rahvusvahelise lennuvälja Narita juurdeehitus ja Tokyo Haneda lennujaam avab uue maandumisraja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kriitikute sõnul investeerib Jaapan liiga palju infrastruktuuri, millel on vähe majanduslikku mõttekust. Selle asemel peaks sotsiaalprogrammidesse panustama.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.