• 04.12.08, 18:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaapani uut lennujaama ei taha keegi kasutada

Märtsis 2010. avatakse Jaapanis uus Ibaraki 268 mln dollarit (3,3 mld krooni) maksnud lennujaam, kuid ükski lennufirma ei plaani sinna lendama hakata.
Tokyost põhja pool asuva 3 miljoni elanikuga Ibaraki maksumaksjad on lennujaama eest juba maksnud, kirjutas Bloomberg. Kahuks puudub sellel rongiühendus maakonna keskusega.
Japan Airlines ja All Nippon Airways, kes teenindavad 90% riigi siselendudest, ei plaani uude lennujaama lennata.
Samal ajal valmib ka Jaapani suurima rahvusvahelise lennuvälja Narita juurdeehitus ja Tokyo Haneda lennujaam avab uue maandumisraja.
Kriitikute sõnul investeerib Jaapan liiga palju infrastruktuuri, millel on vähe majanduslikku mõttekust. Selle asemel peaks sotsiaalprogrammidesse panustama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele