• 01.12.08, 13:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KaroTrans ASi juht arvab, et Eesti kütusefirmad etendavad janti

Kütusefirmad etendavad Eesti rahvale janti, arvas autotranspordifirma KaroTrans ASi juht Märt Leesment.
„Ma teiste raha väga ei loe aga kahtlase mulje jätavad need üheaegsed hindade tõstmised ja langetamised küll,“ kommenteeris Leesment Äripäeva arvutust, et aeglane reageerimine nn kütuste maailmaturu hindade kukkumisele tekitas Eesti suurtele kütusefirmadele kaks miljonit lisakrooni päevas.
„Usun, et need tõstmised ja langetamised on kokku lepitud, kuigi kütusefirmad ise väidavad, et see nii ei ole,“ ütles ta Logistikauudised.net-ile. Eriti kahtlaseks teeb tema sõnul asjaolu see, et kui kuskilt tuleb teade maailmaturuhindade tõusust, siis paari tunni pärast teatavad kütusemüüjad kohe, et sisseostu hind kallines ja peab tarbijatel ka hinda tõstma. Kui kütusehind maailmaturul langeb, siis viivitatakse selle hinna langetamisega Eestis 3-5 päeva põhjendades seda sellega, et laos on veel kalli hinnaga ostetud bensiini. „Huvitav, et kui hind tõuseb, siis laos odavat bensiini ei ole,“ sõnas Leesment, kelle arvates võiks kütusefirmad selgitada, kuidas jaemüügi hind kujuneb.
„See mida nad rahvale praegu etendavad on maakeeli öeldes jant,“ oli mees karm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autotranspordifirma juht tunnistas, et nende kuludest 40-50% on kütus ja nad väga hoolikalt jälgivad kuhu ja kuidas sõita.
KaroTrans AS on Äripäeva autotranspordifirmade TOP10-es 6. kohal, firma käive oli 2007. aastal 131 mln krooni ja kasum 2 mln krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele