SuperSeacati klient, kelleloli
tänaseks Helsingisse pilet, sai eileõhtul sõnumi, et kõik väljumised on
tühistatud.
SuperSeacati klient Tallinnas broneeris pileti eelmisel laupäeval kolmapäevaks ehk tänaseks Tallinn-Helsingi-Tallinn liinile, kuid eile õhtul saiklient SuperSeacatilt sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
Klienditeeninduses põhjendati broneeringute tühistamisi, et tänasest (eilsest – toim.) lõpetame tegevuse. Kliendile lubati, et pilet ostetakse tagasi.
Tänaennelõunalannab SuperSeacati klienditeeninduse automaatvastaja ootejärjekorras järgmist infot: Täname, et helistasite SuperSeacati klienditeenindusse, kõik meie teenindajad on hetkel hõivatud, vastame esimesel võimalusel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SuperSeacati pakkumistega tutvuge meie koduleheküljel www.superseacat.ee, kus saate onlines ka soovitud reisi alati soodsaima hinnaga broneerida.
Viidatud koduleht aga teavitabjärgnevast: SuperSeaCat laevaliiklus on lõpetatud. Väljaostetud piletite eest maksame klientidele raha tagasi. Palume võtta ühendust aadressil:
[email protected].
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.