• 15.10.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SuperSeacati klient: eilne SMS tühistas tänase pileti

SuperSeacati klient, kelleloli tänaseks Helsingisse pilet, sai eileõhtul sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
SuperSeacati klient Tallinnas broneeris pileti eelmisel laupäeval kolmapäevaks ehk tänaseks Tallinn-Helsingi-Tallinn liinile, kuid eile õhtul saiklient SuperSeacatilt sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
Klienditeeninduses põhjendati broneeringute tühistamisi, et tänasest (eilsest – toim.) lõpetame tegevuse. Kliendile lubati, et pilet ostetakse tagasi.
Tänaennelõunalannab SuperSeacati klienditeeninduse automaatvastaja ootejärjekorras järgmist infot: Täname, et helistasite SuperSeacati klienditeenindusse, kõik meie teenindajad on hetkel hõivatud, vastame esimesel võimalusel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

SuperSeacati pakkumistega tutvuge meie koduleheküljel www.superseacat.ee, kus saate onlines ka soovitud reisi alati soodsaima hinnaga broneerida.
Viidatud koduleht aga teavitabjärgnevast: SuperSeaCat laevaliiklus on lõpetatud. Väljaostetud piletite eest maksame klientidele raha tagasi. Palume võtta ühendust aadressil: [email protected].

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele