• 15.10.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SuperSeacati klient: eilne SMS tühistas tänase pileti

SuperSeacati klient, kelleloli tänaseks Helsingisse pilet, sai eileõhtul sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
SuperSeacati klient Tallinnas broneeris pileti eelmisel laupäeval kolmapäevaks ehk tänaseks Tallinn-Helsingi-Tallinn liinile, kuid eile õhtul saiklient SuperSeacatilt sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
Klienditeeninduses põhjendati broneeringute tühistamisi, et tänasest (eilsest – toim.) lõpetame tegevuse. Kliendile lubati, et pilet ostetakse tagasi.
Tänaennelõunalannab SuperSeacati klienditeeninduse automaatvastaja ootejärjekorras järgmist infot: Täname, et helistasite SuperSeacati klienditeenindusse, kõik meie teenindajad on hetkel hõivatud, vastame esimesel võimalusel.
SuperSeacati pakkumistega tutvuge meie koduleheküljel www.superseacat.ee, kus saate onlines ka soovitud reisi alati soodsaima hinnaga broneerida.
Viidatud koduleht aga teavitabjärgnevast: SuperSeaCat laevaliiklus on lõpetatud. Väljaostetud piletite eest maksame klientidele raha tagasi. Palume võtta ühendust aadressil: [email protected].

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele