• 15.10.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SuperSeacati klient: eilne SMS tühistas tänase pileti

SuperSeacati klient, kelleloli tänaseks Helsingisse pilet, sai eileõhtul sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
SuperSeacati klient Tallinnas broneeris pileti eelmisel laupäeval kolmapäevaks ehk tänaseks Tallinn-Helsingi-Tallinn liinile, kuid eile õhtul saiklient SuperSeacatilt sõnumi, et kõik väljumised on tühistatud.
Klienditeeninduses põhjendati broneeringute tühistamisi, et tänasest (eilsest – toim.) lõpetame tegevuse. Kliendile lubati, et pilet ostetakse tagasi.
Tänaennelõunalannab SuperSeacati klienditeeninduse automaatvastaja ootejärjekorras järgmist infot: Täname, et helistasite SuperSeacati klienditeenindusse, kõik meie teenindajad on hetkel hõivatud, vastame esimesel võimalusel.
SuperSeacati pakkumistega tutvuge meie koduleheküljel www.superseacat.ee, kus saate onlines ka soovitud reisi alati soodsaima hinnaga broneerida.
Viidatud koduleht aga teavitabjärgnevast: SuperSeaCat laevaliiklus on lõpetatud. Väljaostetud piletite eest maksame klientidele raha tagasi. Palume võtta ühendust aadressil: [email protected].

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 10:38
Ladude automaatne täislahendus muudab laotöö kiireks ja veavabaks
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele