• 10.10.08, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saarlastele ei meeldi lennufirma hinnapoliitika

Alates 1. oktoobrist Kuressaare ja Tallinna vahelise lennuliini teenindamise üle võtnud Estonian Airi hinnapoliitika tekitab saarlastes segadust, sest pea võimatu on ette teada, millise hinnaga pilet õnnestub soetada.
Ehkki Estonian Air reklaamib liinil Kuressaare–Tallinn piletite tavahinnana 461 krooni, võib tegelikult saada oleva pileti hind olla oluliselt kallim, kirjutas Oma Saar. Kuressaare lennujaamast öeldi kolmapäeva keskpäeval Oma Saarele, et kui järgmise päeva lennule maksab odavam pilet 461 krooni, siis pühapäevasele reisile saab odavama pileti 638 krooni eest.
Kuressaare–Tallinn lennuliini endise teenindaja Aviesi fikseeritud hindadega harjunud inimestele tundub taoline ebamäärasus häiriv ja ebausaldusväärne.
Kuigi piletimüügis soovitatakse endale pilet võimalikult varakult kinni panna, tuleb sageli ette ootamatusi, rääkimata sellest, et elu ei saa pidevalt kuu-kahe kaupa ette broneerida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

AS-i Estonian Air PR-direktor Ilona Eskelinen ütles Oma Saarele, et nende pakkumine avalikul konkursil lähtus kompromisslahendusest erinevate sihtgruppide nõudmiste vahel. Samadel põhimõtetel müüb firma pileteid kõikidesse sihtkohtadesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele