Kui veel augustis langes automüük võrreldes
2007. aastaga 40%, siis septembriks suutsid automüüjad langustempo pidurada 24%
võrreldes mulluse septembri müügitulemusega.
Kümnest suuremast automüüjast suutis müüki kasvatada vaid Nissan, mis saavutas mullusega võrreldes 18%se kasvu.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu andmetel langes Eestis uute autode müük 24%. 2008. aasta septembris müüdi 1714 sõiduautot, mullu samal ajal oli see number 2244 autot. Langus 24%.
Müügiliider on endiselt Toyota, mida müüdi 185 tükki, võrreldes mullusega on langus 38%. Teist kohta hoiab Honda 175 müüdud sõidukiga. Honda müüjad on suutnud languse hoida 23% juures. Kolmandaks tõusis Citröen 124 müüdud autoga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uskumatu müügikasvuga paistab silma Fiat. Kui 2007. septembris müüdi vaid 25 Fiati sõiduautot, siis möödunud kuul läks kaubaks neid 62, mis teeb kasvuks 148%.
Kõige suurem kukkuja on Peugeot. Mullu müüdi 82 Prantsuse sõiduautot. Tänavu vaid 18, mis teeb müügi languseks 78%.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.