Kui veel augustis langes automüük võrreldes
2007. aastaga 40%, siis septembriks suutsid automüüjad langustempo pidurada 24%
võrreldes mulluse septembri müügitulemusega.
Kümnest suuremast automüüjast suutis müüki kasvatada vaid Nissan, mis saavutas mullusega võrreldes 18%se kasvu.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu andmetel langes Eestis uute autode müük 24%. 2008. aasta septembris müüdi 1714 sõiduautot, mullu samal ajal oli see number 2244 autot. Langus 24%.
Müügiliider on endiselt Toyota, mida müüdi 185 tükki, võrreldes mullusega on langus 38%. Teist kohta hoiab Honda 175 müüdud sõidukiga. Honda müüjad on suutnud languse hoida 23% juures. Kolmandaks tõusis Citröen 124 müüdud autoga.
Uskumatu müügikasvuga paistab silma Fiat. Kui 2007. septembris müüdi vaid 25 Fiati sõiduautot, siis möödunud kuul läks kaubaks neid 62, mis teeb kasvuks 148%.
Kõige suurem kukkuja on Peugeot. Mullu müüdi 82 Prantsuse sõiduautot. Tänavu vaid 18, mis teeb müügi languseks 78%.
Seotud lood
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.