Kohalik võim eraldas oma arvel kütust
lennukile, mille reisijad ootasid kuuendat päeva, sest lennufirma KrasAir polnud
tasunud arveid kütusefirmale.
108 reisijat ei pääsenud ligi nädala saarelt mandrile Vladivostokki ja Krasnojarskisse, kirjutas RIA Novosti. Allianssi AiRUnion kuuluv KrasAir võlgneb Sahhalini varustajatele 15 mln rubla (6,48 mln krooni).
Ettevõtte hädad said ilmseks laupäeval, kui kütusefirma TOK keeldus ilma ettemaksuta firma lennukeid tankimast. Siis algas klientidele teadmata ajaks ootamine lennujaamades. Južno-Sahhalinskis ähvardasid vihased reisijad lennujaama sissepääsu blokeerida, neid läks täna rahustama kuberner Aleksandr Horošavin. Tema kavatsus on selgitada inimestele, et kohalikud võimud on teinud kõik võimaliku olukorra lahendamiseks, rääkis oblastivõimude esindaja. Nüüdseks on tehtud otsus ootav Tu-154 siiski kroonu kulul ära tankida.
2006. a vedas esimene Vene lennufirmade allianss AiRUnion 4,9 mln reisijat, võisteldes koduturul teise koha pärast Aerofloti järel. Omanike seas on nii riik kui erakapital.
Seotud lood
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.