Kohalik võim eraldas oma arvel kütust
lennukile, mille reisijad ootasid kuuendat päeva, sest lennufirma KrasAir polnud
tasunud arveid kütusefirmale.
108 reisijat ei pääsenud ligi nädala saarelt mandrile Vladivostokki ja Krasnojarskisse, kirjutas RIA Novosti. Allianssi AiRUnion kuuluv KrasAir võlgneb Sahhalini varustajatele 15 mln rubla (6,48 mln krooni).
Ettevõtte hädad said ilmseks laupäeval, kui kütusefirma TOK keeldus ilma ettemaksuta firma lennukeid tankimast. Siis algas klientidele teadmata ajaks ootamine lennujaamades. Južno-Sahhalinskis ähvardasid vihased reisijad lennujaama sissepääsu blokeerida, neid läks täna rahustama kuberner Aleksandr Horošavin. Tema kavatsus on selgitada inimestele, et kohalikud võimud on teinud kõik võimaliku olukorra lahendamiseks, rääkis oblastivõimude esindaja. Nüüdseks on tehtud otsus ootav Tu-154 siiski kroonu kulul ära tankida.
2006. a vedas esimene Vene lennufirmade allianss AiRUnion 4,9 mln reisijat, võisteldes koduturul teise koha pärast Aerofloti järel. Omanike seas on nii riik kui erakapital.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.