• 21.08.08, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Madriidi lennuõnnetuse põhjusi hakati uurima

Uurijad on hakanud tegelema Madriidi Barajase lennuväljal alla kukkunud lennuki rusude ja ning mustadest kastidest leitud lennuandmete uurimisega.
Spanairi lennu JK 5022 avariisjäi ellu 19 inimest, neist neli on väga raskes seisundis, veel kuus ainult natuke paremas olukorras. Kaheksa inimest on jäätud valve alla haiglassening ainult üks on kergemalt vigastatud. Las Palmasesse Kanaari saarele suundunud lend startis kolmapäeva pärastlõunal 172 inimesega pardal, kirjutas BBC.
Praeguste andmete kohaselt süttis üks lennuki MD 82 mootoritest kas stardi ajal või koheselt peale õhkutõusu. Hispaania transpordiministri Magdalena Alvarezi sõnul oli lennuk juba varem liikunud stardiraja suunas, kuid pöördus tehnilise rikke tõttu tagasi, põhjustades tunniajase viivituse väljumises.
Madriidis on hetkel välja kuulutatud kolmepäevane ametlik lein.
BBC Madriidi korrespondendi Steve Kingstone'i sõnul on paljud hukkunute sugulased olnud vihased lennukompanii peale, süüdistades firmat õnnetuses. SAS`ile kuuluva Spanairi 15 aastat vana lennuk oli jaanuaris läbinud turvakontrolli.
Hispaana meedia teatel olid lennuki reisijate hulgas ka Saksa, Rootsi, Tšiili ja Colombia kodanikke.
See oli suurima ohvrite arvuga lennuõnnetus Hispaanias alates 1983. aasta Colombia lennuki alla kukkumist Madriidis, kui hukkus 181 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele