Tallinna Lennujaam teenindas 2008. aasta
juulis 160 691 klienti, mis on 7,5% rohkem kui aasta tagasi samal ajal. Kuue kuu
arvestuses on reisijate arv kasvanud 11,2%, teatas turundusanalüütik Katrin
Poell.
Statistika põhjal võib öelda, et Tallinna Lennujaama näitajad nii reisijate, posti, kauba kui lennuoperatsioonide teenindamisel on kasvutrendi näidanud. Kui eelmise aasta juulis veeti 58,6 tonni posti siis sellel aastal 72,6 tonni ehk ligi 24% enam. Kuue kuu arvestuses oli kasv veidi üle 16%-di.
Kaupa veeti Tallinna Lennujaamas selle aasta juunis ligi 230 tonni enam kui mullu, lennuoperatsioonide teenindamine juuli võrdluses kasvas üle 16%-di.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.