• 03.07.08, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Motorsi juht: automüügi kukkumine on normaalne

Viking Motorsi juhatuse esimees Üllar Tanibergi sõnul on automüügi kukkumine 25% täiesti normaalne Eesti jahtuvas majanduses.
"Täiesti normaalne müük Eesti jahtuvas majanduses. Olles Eesti automüügis 15 aastat osalenud, tõmban natuke paralleele 1997 ja1998. aastaga. Eelmise aasta müüginumbreid ületada ongi tänases majanduskeskkonnas kaunis keeruline. Samas on marke ja mudeleid, mille müük on kasvanud, aga üldmüük on muidugi langenud võrreldes eelmise aastaga," kommenteeris ta automüügi25%list langust.
"Ameerikas toodetud ja Euroopas uutena müüdud autode müüginumbrid kajastavad üldjoontes turu trende ehk siis müük on languses. Peale Hummeri, mida on Eestis müüdud lausa 50% enam kui 2007. aastal. Selle põhjus pole aga mitte eestlaste suur Hummeri lembus vaid Cadillac Corvette Hummer Europe alustas eelmise aasta teises pooles Euroopas uue müügistruktuuriga ja ka Eestis alustas tegevust esimene ametliku müüja ja teenindaja - As Viking Motors. Eelmise aasta lõpul avatud müügisalong ja mudelite värskendused ongi kasvanud müüginumbrite põhjuseks. Mis aga puutub kaubamärgi müüki, siis sarnaseid mõtteid arendavad ka teised suured autotootjad. Erinevaid brände on müüdud ja ostetud läbi aegade ja usun, et see jätkub ka edaspidi. Täna on jätkuvalt võimalik tellida ja osta Hummeri erinevaid mudeleid," vastas ta, kuidas Ameerika autode müük edeneb.
"Võrreldes 2007. aastagatõusvaid müüginumbreid annab ilmselt oodata. Müüginumbrid muutuvad ikka koos majandusega," ennustas mees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele