DSV Transpordi juhatuse esimees Jaan Lepp
on keelu suhtesvihane ja ta ei taipa, miks peab keset tööpäeva
peamagistraalil liikulust piirama.
„Mina ei saa aru, miks peab keset tööpäeva ühel Eesti peamagistraalil liiklust piirama,“ oli Lepp liikluspiirangute taastamisplaanist kuuldes ärritunud, lisades, et nädalavahetuse piirangutest saaks ta veel aru.
Otseseid piirangutest tulnud kahjusid ta välja arvutanud ei ole, kuid lisas, et see mõjus ühtemoodi kõigile Eesti vedajatele. „Venemaa ja Läti autod sõitsid rahus mööda Tallinn-Tartu maanteed, kuna nemad piirangust aru ei saanud. Kas neid karistati, seda ma ei tea. Kuid öelge keegi, palju sellise piirangu haldamine maksma läheb?“ tõi ta välja vastuargumente piirangule.
Lepp on küll ohutuma liikluse poolt, kuid ta ei ole kindel, et see on parim viis selle saavutamiseks. „Tehased toodavad, vabrikud vuravad, kuid suured autod sõita ei saa, sest mõnedel suvilasse sõitjatel ei ole mugav,“ lisas Lepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.