Hiljaaegu pealinna taksondusse odavate
hindadega tulnud taksofirma taksojuht küsis välismaalasest kliendi käest
kesklinnast lennujaama sõidu eest 1126 krooni.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on sellised markantsed juhtumid pealinna taksonduses üha harvemaks jäänud, aga aeg-ajalt tuleb halbu üllatusi ikkagi ette, seisis linnavalitsuse teates.
"Juht küsis lihtsalt summa eurodes ehk 70 krooni asemel 70 eurot," selgitas Mutli ning lisas: "Seega küsis taksojuht Olümpia hotellist lennujaama sõidu eest 1126 krooni. Taksojuht ise tunnistas oma tegu ning väitis, et välismaalastelt peabki varastama."
"Sellise suhtumisega juhid tuleks päevapealt lahti lasta, sest lisaks taksofirma usaldatavuse hävitamisele jätab selline tegu halva mulje ka linna taksondusest tervikuna," lisas Mutli. "Õnneks sai taksofirma sellest aru ja kõnealune juht enam seal ei tööta."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Transpordiamet teavitab, et kui tekib kahtlus, et summa, mida taksoteenuse eest küsitakse, tundub kahtlane või teenus ei vasta kliendi ootustele, sellest teada anda, helistades selleks Tallinna abitelefonile 1345.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.