• 11.06.08, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudteelased piketeerivad valitsuse ees

Eesti Raudteelaste ametiühing koguneb homme hommikul valitsuse ette, et piketeerida Eesti Raudtee lagunemise vastu.
Raudteelased nõuavad valitsuselt Eesti Raudtee efektiivse töö organiseerimise täpset programmi. Piketeerijad annavad peaminister Ansipile üle tänukirja „2007-2008 Eesti Raudteele osutatud toetuse ja tuleviku eest“. Valitsusele antakse ka hoiule sümboolne Eesti Raudtee makett. Raudtee ei vaja seda vedurit koos vaguniga, kuna vedude maht onkatastroofiliseltkahanenud, teatas ametiühing.
„Riigi ühe suurema ettevõtte ASi Eesti Raudtee tulevik on problemaatiline. Järsu vedude mahu languse tõttu töötas ettevõte välja mahuka töötajate koondamise programmi. Ettevõttel ei ole võimalik tõsta tööliste palka, palk ei ole ka praegu kõrge. Ettevõttel puudub täpne arenguplaan," rääkisraudteelaste ametiühingu esimeesOleg Tšubarov.
Tšubarovi sõnul teenis ettevõte ilma riigi sekkumiseta miljoneid kroone kasumit. „Kes peab kandma vastutust maksumaksjate raha raiskamise eest?! Mina arvan, et vastutust peab kandma valitsus, kes sellise otsuse vastu võttis,“ sõnas ametiühingu esimees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele