Eesti Raudteelaste ametiühing koguneb homme
hommikul valitsuse ette, et piketeerida Eesti Raudtee lagunemise vastu.
Raudteelased nõuavad valitsuselt Eesti Raudtee efektiivse töö organiseerimise täpset programmi. Piketeerijad annavad peaminister Ansipile üle tänukirja „2007-2008 Eesti Raudteele osutatud toetuse ja tuleviku eest“. Valitsusele antakse ka hoiule sümboolne Eesti Raudtee makett. Raudtee ei vaja seda vedurit koos vaguniga, kuna vedude maht onkatastroofiliseltkahanenud, teatas ametiühing.
„Riigi ühe suurema ettevõtte ASi Eesti Raudtee tulevik on problemaatiline. Järsu vedude mahu languse tõttu töötas ettevõte välja mahuka töötajate koondamise programmi. Ettevõttel ei ole võimalik tõsta tööliste palka, palk ei ole ka praegu kõrge. Ettevõttel puudub täpne arenguplaan," rääkisraudteelaste ametiühingu esimeesOleg Tšubarov.
Tšubarovi sõnul teenis ettevõte ilma riigi sekkumiseta miljoneid kroone kasumit. „Kes peab kandma vastutust maksumaksjate raha raiskamise eest?! Mina arvan, et vastutust peab kandma valitsus, kes sellise otsuse vastu võttis,“ sõnas ametiühingu esimees.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.