Suurejoonelisi laienemisplaane kavandanud
Tallinna Sadamat tabas aprillimäss samamoodi nagu jäämägi Titanicut. Riigifirma
käriseb igast õmblusest.
Kõige nukram seis valitseb kivisöe osas, kirjutas Eesti Ekspress. Aprillikuine statistika näitas söevedude kohal esimest korda nulli, kuigi hiilgeajal vedasid sütt koguni kolm firmat: Stivis, Petromaks ning Transgrupp. 1,5 miljardit krooni maksnud uus söeter­minal jäi mullu täielikult seisma.
Tallinna Sadamaviimane aastaaruanne ütleb, et suurimad riskid lähtuvad Ust-Luuga konteinerterminali (National Container Company) ning nafta- ja naftatoodete terminali (Zarubežneft) valmimisest.
Pärast Vene transiidi kokkukuivamist sõltub Tallinna Sadam üha rohkem reisijateveost, mida valitseb Tallink. Ent ka siin tunnetab riigifirma ohtu. Ettevalmistamisel on Paljassaare sadama vara müük ja maja sees peljatakse, et kaid võib ära osta Tallinkiga seotud seltskond.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sisuliselt võib Tallinki punt kaide kättesaamise korral rajada Paljassaarde erasadama, mis aitab laevakompaniil sadamatasude arvel kulusid kokku hoida, kuid Tallinna Sadamale tähendaks see auku niigi vigastatud tulude poolel.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.