15. mai 2008
Jaga lugu:

Tallinna Sadam jooksis karile

Suurejoonelisi laienemisplaane kavandanud Tallinna Sadamat tabas aprillimäss samamoodi nagu jäämägi Titanicut. Riigifirma käriseb igast õmblusest.

Kõige nukram seis valitseb kivisöe osas, kirjutas Eesti Ekspress. Aprillikuine statistika näitas söevedude kohal esimest korda nulli, kuigi hiilgeajal vedasid sütt koguni kolm firmat: Stivis, Petromaks ning Transgrupp. 1,5 miljardit krooni maksnud uus söeter­minal jäi mullu täielikult seisma.

Tallinna Sadamaviimane aastaaruanne ütleb, et suurimad riskid lähtuvad Ust-Luuga konteinerterminali (National Container Company) ning nafta- ja naftatoodete terminali (Zarubežneft) valmimisest.

Pärast Vene transiidi kokkukuivamist sõltub Tallinna Sadam üha rohkem reisijateveost, mida valitseb Tallink. Ent ka siin tunnetab riigifirma ohtu. Ettevalmistamisel on Paljassaare sadama vara müük ja maja sees peljatakse, et kaid võib ära osta Tallinkiga seotud seltskond.

Sisuliselt võib Tallinki punt kaide kättesaamise korral rajada Paljassaarde erasadama, mis aitab laevakompaniil sadamatasude arvel kulusid kokku hoida, kuid Tallinna Sadamale tähendaks see auku niigi vigastatud tulude poolel.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppLogistikauudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee