Estonian Airi juht Andrus Aljas ütles
emaettevõtte SASi nõrkasid majandustulemusi kommenteerides, et suurkontserni
kokkuhoiuplaan siinset operaatorit ei mõjuta.
„Ei, see meid ei puuduta,“ vastas Aljas küsimusele, kas 1000 töötajast, kes SASi kontsernis koondatakse, võib tööst ilma jääda ka osa Eesti meeskonnast.
Aljas märkis, et Estonian Airi esimese kvartali majandustulemused vastasid suures ulatuses esialgsetele plaanidele. Kütusekulude järsk tõus, mis SASile mõjus ülihalvasti, annab Aljase sõnul tunda kõikidele lennukompaniidele, kuid mingeid drastilisi kokkuhoiuplaane Estonian Airil praegu ei ole.
„Eks igaühel on oma meetodid, kuidas nende kuludega hakkama saada, meil aga nii dramaatilisi muudatusi oodata ei ole kui SASis,“ rääkis rahvusliku lennukompanii juht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas möönis Aljas, et mõningaid kulude kärpeid teeb ka Estonian Air. „Riik ja kõik teised ju teevad praegu kärpeid, eks meie ka. See aga on väga kompleksne teema. Mingit dramaatilist kokkuhoidu meil igatahes ei ole,“ selgitas mees.
SASile kuulub Estonian Airist 49%. Ettevõtte teised omanikud on Eesti riik (34%) ja AS Cresco (17%).
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.