Täpselt nii ohtlik on Tallinnas Tartu
maantee üks kilomeeter. Pealinna liiklusõnnetuste statistikat vaadeldes ilmneb
fakte, mida üldjuhul analüüsides esile ei tõsteta.
Näiteks ei pea politsei statistikat uskudes mitte mingi kandi pealt paika täis- ja noorkuu faaside mõju inimese käitumisele. Aasta jooksul ei esinenud ühtegi täiskuuga päeva, mis oleks liiklusõnnetuste osas teistest päevadest erinenud.
Kui rääkida õnnetusterohketest tänavatest, siis domineerivad ikkagi suured maanteed ja nende pikendused, alustades juba mainitud ohtlikuma Tartu maanteega ning lõpetades Paldiski ja Pärnu maanteedega. Ohtlikumate tänavate tabelit juhib Tartu maantee, kus eelmisel aastal juhtus ühe kilomeetri tänava kohta 5,9 liiklusõnnetust, milles said kannatada inimesed, autod ja muu vara.
Tallinna kõige ohtlikuma ristmiku auväärse esikoha tagas kolme raske liiklusõnnetusega Telliskivi tänava ja Ristiku nurk. Kui eelmisel aastal juhtus ristmikel kokku 187 liiklusõnnetust, siis Tartu maanteega ristuvatel nurkadel kokku 7 inimohvritega liiklusõnnetust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.