Tartu linnavalitsus otsustas hüvitada 
GoBusile kütuseaktsiisi tõusu, makstes ettevõttele 1,56 krooni kütuseliitri 
kohta, teatas linn.
“Aktsiisimäära tõstmise näol on tegemist lisakuluga, millega vedaja ei saanud 2005. aastal riigihankele pakkumist esitades arvestada,” selgitas abilinnapea Margus Hanson.
Linnavalitsus võtab aktsiisi kompenseerimise aluseks bussifirma tegelikult läbi sõidetud liinikilomeetrite arvu, möödunud aasta arvutuste kohaselt peaks aktsiisitõus iga liinikilomeetri hinnale lisama 74 senti. Aasta kohta teeb see arvestuslikult 2,5 miljonit krooni lisaraha.
“Lõpliku summa kujunemine sõltub sellest, milline on busside suvine graafik ning kui õhtustel aegadel peaksid tulevikus busse asendama väikesed bussid, on ka diislikulu tunduvalt väiksem,” selgitas Hanson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kütuseaktsiisi tõusu kompenseerimiseks sõlmivad Tartu linn ja AS GoBus töövõtulepingu lisa, mille kohaselt linn lähtub aktsiisimäära tõusu kompenseerimisel avaliku teenuse pakkumisel läbi sõidetud liinikilomeetritele kulunud kütusekulust. GoBus omalt poolt esitab iga kuu linnale aruande eelmisel kuul läbitud liinikilomeetrite ja kütusekulu kohta.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.