• 01.02.08, 08:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuressaare lennujaam jäi ilma 34 miljoni kroonisest rahasüstist

Valitsus muutis eile 2004. aastast pärinevat struktuuritoetuste kasutamise kava, millega jäetakse Kuressaare lennujaam ilma u 34 miljoni kroonisest investeeringust.
Eilse korralduse seletuskirja järgi palus AS Tallinna Lennujaam Kuressaare lennujaama infrastruktuuri arendamise projekt katkestada, soovides seal korraldada täiendavaid majanduslikke ja regionaalpoliitilisi analüüse, kirjutas Meie Maa.
Projekti katkestamise tõttu jäävad tegemata lennuraja pikendamise ehitustööd, jääb ära maa ost turvaalade tagamiseks, meteo- ja navigatsiooniseadmete soetus. Sellest vabaneb omakorda 34 miljoni krooni ulatuses struktuurivahendeid, mille AS Tallinna Lennujaam soovib suunata Tartu lennujaama arendamiseks.
Raha ümbertõstmise põhjuseks on asjaolu, et transpordi-infrastruktuuri arendamise investeeringuteks ette nähtud raha tuleb hiljemalt 2008. aasta detsembriks välja maksta ning Tartu lennuvälja infrastruktuuri arendamise projekti valmimine on planeeritud 31. augustiks 2008.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele