Reformierakondlane Hannes Astok süüdistas
riigikogu ees majandusminister Juhan Partsi neljalt linnalt ühistranspordi
dotatsiooni äravõtmises, mis võib Tartus, Pärnus, Kohtla-Järvel ja Narvas
bussipiletite hindu tõsta.
Partsi allkirja kandev käskkiri koos maavalitsustele saadetud kaaskirjaga jagab Astoki sõnul toetusmiljoneid maakondlikele bussiliinidele, kuid üllatuslikult jätab rahata linnaliinid, kirjutas Postimees.ee.
"Pärnu, Tartu, Kohtla-Järve ja Narva on ühistranspordi korraldamiseks saanud seni riigilt märkimisväärset, mõistlikku ja vajalikku tuge," ütles parlamendi vaba mikrofoni kasutanud Astok.
9. jaanuarist pärit plaan jätab aastaid dotatsioone saanud linnad riigi abita, mis Tartu puhul tähendab seitset miljonit krooni.
"Kas tegu on majandusministeeriumi uue poliitikaga, sest ei ühelgi debatil, koolituspäevadel ega kusagil mujal ei ole minister ega tema maapealsed asemikud mingisugust taolist juttu suust välja lasknud, et linnade ja valdade liine enam ei toetata riigieelarvest," ründas Astok, vihjates telefoniõigusele.
Majandusministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatteri sõnul analüüsib ministeerium sügavuti läbi kõik maakondades vedajatega sõlmitud lepingud ja hinnakirjad, et tulla hiljemalt märtsis välja dotatsioonide uue jaotuskavaga.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.