Tänasel online-intervjuul lubas
Royal&SunAlliance Eesti juhataja Kaido Kepp, et kõigepealt võtavad nad ette
kaskokindlustuse autokindlustusturul.
„Autode kaskokindlustusest just alustamegi. Meie eesmärk on, et see oleks turu kvaliteetseim ja kvaliteeti mõõdame kahjukäsitluse kiiruse ja mugavuse järgi kliendi jaoks,“ vastas Kepp lugeja küsimusele autode kaskokindlustuse pakkumise kohta Eestis.
Veel rääkis Kepp, et Royal&SunAlliance'i kaskokindlustuse kahjukäsitlus toimub telefoni teel,mistõttu pole kliendil oma auto remontimiseks või seletuste andmiseks vaja ise mingeid pabereid täita. „Täna Eestis on selline võimalus ainult Royal&SunAlliance'i klientidel,“ ütles Royal&SunAlliance Eesti juhataja.
Kepi sõnul tuleb avarii korral neile helistada, kahjukäsitluseks vajalik info kogutakse kõne jooksul ja ühtlasi antakse juhised, kuhu remonditöökotta oma autoga sõita. „Järgmine Teie käik autoremonditöökotta on parandatud auto kättesaamiseks,“ lubas Kepp.
Kindlustusturu tuleviku kohta arvab juhataja: „Rahvusvahelise kogemuse põhjal väidame, et peamised muutused seisavad ees müügiprotsessis ja kahjukäsitlusprotsessis, st viisis, kuidas reaalne teenus tarbijani jõuab. Mõlemad peaksid tarbija jaoks oluliselt lihtsustuma.“
Royal&SunAlliance juhataja arvab, et Eesti on täna sellises arengufaasis, kus kindlustusturg kasvab kiiremini kui SKP. Tema sõnul ei juhtu isegi majanduskasvu aeglustudes muud, kui, et kindlustusturu kasvutempo aeglustub veidi. „Me ei näe mingit loogilist seletust kindlustusturu kasvu peatumisele olukorras, kus oma elamise on kindlustanud vaid veerand kõikidest peredest,“ ütles Kepp.
Royal&SunAlliance pakub oma teenuseidumbes 130 riigis. Ta on üks suuremaid rahvusvahelisi kindlustusseltse ja nende seas kavanim - Royal&SunAlliance'il on 300aastane ajalugu. Lätis ja Leedus tegutsetakse juba mitmendat aastat Baltikumi turuliidri positsioonil.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.