• 06.11.07, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eurolines investeerib Balti bussidesse 36 miljonit krooni

Eurolinesi kaubamärgi all tegutsev MootorReisi AS käivitab Baltikumi liinidel uue rahvusvahelise LuxExpress bussiliini, mille tarbeks ostetakse käesoleval ja järgmisel aastal uusi busse kokku 36 miljoni krooni eest.
Eurolinesi juhatuse esimehe Hannes Saarpuu sõnul on uue toote loomine ja senisest mugavamate Scania Irizar busside ostmine osa plaanist, mille eesmärk on kahekordistada oma turuosa Baltimaade rahvusvahelises bussitranspordisektoris 2010. aastaks. „Tuleval aastal kavatseme oma bussiparki veelgi täiendada ning käivitada LuxExpress toote ka Riia-Vilniuse ja Riia-Klaipeda liinidel,” märkis Saarpuu.
Hannes Saarpuu hinnangu kohaselt kogevad pikad, üle 500-kilomeetrise distantsiga rahvusvahelised bussiliinid kõikjal Euroopas tugevat langust seoses odavlennufirmade tugevneva konkurentsi ja rongiliikluse arenguga. „Lühikestel regioonisisestel bussiliinidel toimub aga kiire nõudluse kasv, kuna bussitranspordi omakulu on võrdlemisi väike ning võrreldes rongi- või lennutranspordiga iseloomustab bussiliine kõrge paindlikkuse tase,” selgitas Saarpuu Eurolinesi investeeringute tagamaid. „Balti riikide bussitranspordi turule mõjub soodsalt ka korraliku raudtee infrastruktuuri ja toimiva reisijateveo teenuse puudumine.”
Ettevõtte on kätte saanud esimesed bussid ning reisijatel avaneb juba käesoleva aasta novembris võimalus sõita Tallinnast Riiga ja Peterburgi uhiuute Scania Irizar turismibussidega. LuxExpress võimaldab alates novembri keskpaigast reisida Tallinnast Riiga kolm korda päevas ja alates detsembri algusest Tallinnast Peterburgi korra päevas. LuxExpressi Tallinn-Riia liini piletihind on 295 krooni, Pärnust Riiga sõit maksab 190 krooni ning bussireis Peterburgi maksab Tallinnast 420 krooni ja Narvast 200 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uute busside eeliseks on madalad opereerimiskulud võrreldes konkureerivate mudelitega ja suurenenud turvalisus. Järgmisel aastal lisandub ettevõtte bussiparki veel vähemalt kaks uut Scania Irizar bussi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele