Kaubamaja osturallil pannakse müüki 10 Kia
Picantot. Eelmisel osturallil osteti Picantod ära veerand tunniga, seekord on
väikeauto kampaaniahinnaks 99 900 kroon.
„Kevadel leidsid Kia Picantod Tallinna ja Tartu Kaubamajas endale omanikud umbes 15 minutiga,“ meenutas Kia Auto Balti regiooni turundusjuht Kristel Kõrgmaa. „Tegemist oli esimese katsega Eestis sellisel viisil autosid müüa ja tulemus oli enam kui julgustav. Seekord pakume hinnaga 99 900 krooni manuaalkäigukastiga mudelit EX Pack1, mille baashind on muidu 139 900 krooni. Hinnavõiduks kujuneb seega 40 000 krooni. Taas oleme välja pannud viis autot Tallinnas ja teist samapalju Tartus.“
„Kia Picanto on nägus ja ökonoomne,“ lisas Kristel Kõrgmaa. „Bensiini kulub tal 100 km kohta keskmiselt 4,9 liitrit. Erinevalt enamikest väikeautodest on Picanto tagaistmel kohad kolmele reisijale. Autol on ka toonitud klaasid ja kuus kõlarit. Turvalisust tõstavad juhi ja kõrvalsõitja turvapadjad ning tagumiste uste lastelukud.“
„Kevadine automüük osturallil pälvis suurt tähelepanu,“ tõdes Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Kindlasti tasub ka seekord ostuhuvilistel varakult koguneda, sest väga soodsalt on müügis populaarne väikeauto. Hinna ja kvaliteedi suhe on ürituse puhul ülisoodne.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.