Kia paneb müüki ühe Kia cee'd Sporty Wagon
iBlacki,mison pilkupüüdva sügismoodi järgiva kujundusega: musta kere
peale on maalitud valge lillemuster.
Autol on luksuslik lisavarustus ja ostja saab kaasa eksklusiivse aksessuaaride valiku. iBlacki on võimalik imetleda Moekuulutaja pealaval Tartu Kaubamajas 5.–6. oktoobril ning osta Autoringi salongist, teatas Kia müügiesindaja.
”See auto on mõeldud isikupära ja kordumatust hindavale daamile,” rääkis Kia Auto ASi Balti regiooni turundusjuht Kristel Kõrgmaa. „Keegi ei soovi kanda rõivaid, mis on igal teisel seljas, samuti soovivad moeteadlikud naised, et nende auto oleks omanäoline. Sellepärast otsustasime ühele julgele naisele pakkuda võimalust soetada väga eriline auto.“
KIA cee'd SW iBlack on varustatud OZ 17 “ valuvelgede, Goodyeari rehvide, Apple iPod 80GB Blackija tumendatud klaasidega, lisaks saab ostaja kaasa selle sügise kõige trendikamad aksessuaarid: Tonaki vildist musta naistekaabu, Guessi naiste käekoti, mustad Swarovski kristallidega kaunistatud nahkkindad, valgest kullast kõrvarõngad, Versace Crystal Noiri parfüümi, Elizabeth Ardeni Double Density musta ripsmetušši ja Coco Chaneli kehakreemi. Aksessuaaride valiku on Kia pannud kokku koos Tartu Kaubamajaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.