Mulgi rallil juhtunud traagilise õnnetuse
põhjuste uurimine küll veel käib, kuid korraldajate arvates on hukkunud juhi Ain
Teppo surma kõige tõenäolisem põhjus terviserike, kirjutab Sakala.
Võistluste juht Aivar Parts ütles, et sisemiste vigastuste tõttu oli hukkunul suur verekaotus.
Lahangu tulemused polnud eile keskpäeval veel teada ja seetõttu pole ka õnnetuse põhjuste ametliku uurimisega võimalik edasi minna. Žürii vaatas võistlusauto üle ja see oli tehniliselt igati korras.
Parts lükkas ümber ka kuulujutu, et juhi turvarihmad polnud nõuetekohaselt kinnitatud. "Rihmad olid väga korralikult kinni ja õnnetuse tõttu ei muutunud need lõdvemaks," lausus ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nii ralli korraldajaid, žüriid kui kaasvõistlejaid paneb imestama asjaolu, et sõitja hukkus autos, mis esmapilgul ei tundu eriti palju viga saanud olevat. "Auto vigastused olid tühised ja turvavarustus terve," ütles Mulgi ralli rajameister Sven Heinlaid.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.