Mulgi rallil juhtunud traagilise õnnetuse
põhjuste uurimine küll veel käib, kuid korraldajate arvates on hukkunud juhi Ain
Teppo surma kõige tõenäolisem põhjus terviserike, kirjutab Sakala.
Võistluste juht Aivar Parts ütles, et sisemiste vigastuste tõttu oli hukkunul suur verekaotus.
Lahangu tulemused polnud eile keskpäeval veel teada ja seetõttu pole ka õnnetuse põhjuste ametliku uurimisega võimalik edasi minna. Žürii vaatas võistlusauto üle ja see oli tehniliselt igati korras.
Parts lükkas ümber ka kuulujutu, et juhi turvarihmad polnud nõuetekohaselt kinnitatud. "Rihmad olid väga korralikult kinni ja õnnetuse tõttu ei muutunud need lõdvemaks," lausus ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nii ralli korraldajaid, žüriid kui kaasvõistlejaid paneb imestama asjaolu, et sõitja hukkus autos, mis esmapilgul ei tundu eriti palju viga saanud olevat. "Auto vigastused olid tühised ja turvavarustus terve," ütles Mulgi ralli rajameister Sven Heinlaid.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.